Hajde da pričamo o onome o čemu drugi ćute

Zdravo svima. Dozvolite mi da se predstavim.

Ja sam samostalna žena, samohrana majka, razvedena žena (ili vam raspuštenica kako me popularno nazivaju). Zaposlena žena koja voli svoj posao, strah i trepet za muškarce koji bi da me imaju ali ne mogu, pogotovu one zauzete, oduzete, s burmama na prstima koje ih stežu, koje “zaboravljaju” u svojim stanovima, kolima, kod svojih žena, kada krenu u grad, u one preskupe klubove za koje vam treba da podignete kredit da biste isfinansirali turu pića za društvo.

Ja sam ona koja je odbila da živi po pravilima. Ja predstavljam sve one žene koje razmišljaju drugačije a ne smeju da kažu, jasno i glasno – “NE ŽELIM DA ŽIVIM PO PRAVILIMA“.

Ja sam ona retka vrsta koja voli slobodu, voli da popije prvu jutarnju kafu bez stresa i sekiracije i muža koji vrišti s druge strane sobe “ŽENO, GDE SU MI ČARAPE“. Ja sam ona žena kojoj nije bitno da li je ručak neslan ili preslan, premastan ili nemastan. Ona koja voli da udahne život punim plućima,onako jako, svom silinom sopstvenih pluća.

I prgava sam i mazna sam, i bezobrazna i predobra, i anđeo i đavo, svetica i posrnula. Zašto, zato što mi se može i hoće.

Osuđujete li me? Vaša volja. Nazovite me feministkinjom, drskom, nazovite me kako vam je volja.

Ja ću i dalje biti ja i govoriti sve ono što vi ne smete. Biti slobodna i biti sve ono što vi niste – srećna u sopstvenoj koži.

P. S. (Posvećeno svim onim devojkama i ženama koje se ne boje da žive drugačije.)

 

Autor: M.I.

Photo credit: Youtube screenshot

Leave a Reply

