Tri ideje za zdrav doručak koji se lako priprema

Obećavamo, neće vam oduzeti ni 10 minuta. Predstavljamo vam tri jutarnja obroka koja su veoma hranljiva i zdrava.

Pikantne žitarice sa jajetom

Ko kaže da u ovsenu kašu ne može ništa da se doda? Žitarice koje i inače koristite pripremite sa mlekom ili vodom. Dodajte malo soli ili bibera. Prelijte smesu jajetom na oko i narendajte malo sira.

Tost sa paradajizom

Isecite kriške hleba i paradajiz na kolutove. Poslažite paradajiz na hleb i dodajte malo sira ili kačkavalja. Posolite i dodajte malo mirođije ili peršuna. Zapecite u rerni 10-ak minuta i poslužite.

Photo: Pexels

Slani mafini

Izblendirajte jaja sa spanaćem, slaninom i sirom ili kačkavaljem. Stavite smesu u kalup za mafine. Pecite 15-20 minuta u rerni. Možete ih jesti mlake ili hladne.

Prijatno!

Autor: J.P.
Photo credit: Unsplash, Pexels

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s