I mi protestvujemo! Žene Srbije – ujedinite se!

Ali, vi mene ne razumete! Niko me ne razume! Ni otac, ni prijatelji, dečko pogotovu, šef, direktor… Meni je najteže! Čemu taj bunt protiv moje persone? Zašto je ceo svet protiv mene.

I tako jednom mesečno, nekoliko dana. Sve to pomnožite sa 12 puta. Toliko godina ima meseci, a onda sve to pomnožite sa brojem godina koliko “krvarite”.

Nije lako biti žensko. Smaraju te s nekim moralom kako uđeš u svet odraslih, ili vam po srpski, dobiješ me*u, a što se tiče morala većina devojaka je u suštini MOOORAAAAALA.
Sestro, ja te potpuno razumem, niko drugi te ne razume kao ja. Da li ste i vi stava da bi svaka pripadnica lepšeg pola trebala da dobije slobodne dane u ONIM danima? Pišu raznorazne peticije, protiv onoga, ovoga, levoga, desnoga, protestvuju protiv naprednih, nazadnih, levih, desnih, ispravnih,onih koji to nisu i sve to zarad nekih ubeđenja. E pa ja sam ubeđenja da sve žene treba da izađu na ulicu i protestvuju protiv svojih šefova, direktora, momaka, muževa koji ih ne razumeju u onim danima kada krvare.

Foto: Pexels

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DAJE SE NA ZNANJE! Sve devojčice, devojke, žene koje jednom mesečno daju novac za uloške i tablete protiv bolova trebalo bi poštedeti posla i svih gluposti koje nam se serviraju, a ruku na srce, ima ih mnogo u poslednje vreme.

Istina je, borile smo se za emancipaciju, bla, bla, bla… Jednakost među polovima i još malo bla, bla, bla… E pa, ja sam stava da svaka dama treba da bude zaštićena od spoljnih uticaja sredine dok joj je ciklus u toku.

Nervira vas gužva u prevozu muškarci? Nas nervira više!
Čekanje u redovima – nas nervira više!
I sve na šta pomislite – nas nervira više.

Zaključak: Ne diraj lava dok spava niti ženu dok krvari.

Hvala lepo!

 

Autor: M.I.

Photo credit: Pexels

Leave a Reply

