ZA BESPREKORNO JUTRO: Mini vodič za beauty sleep

Potrebno 6 do 8 sati kvalitetnog sna svakoj osobi kako bi efikasno obavljala sve dnevne obaveze.

Tokom noći energija se regeneriše, ali i koža. Kako bi ujutru izgledala sveže i besprekorno, moraš pre odlaska na spavanje da uradiš par stvari.

Čistoća

Kao i uvek, na prvom mestu je higijena. Tuširanje i pranje zuba je neophodno za miran san. Kako bi doživljaj bio bolji, napuni kadu, napravi penu i uživaj u mirnom kupanju i relaksaciji.

Aktivan dan

Lakše ćeš zaspati i san će ti više prijati ako se tokom dana umoriš. Bavi se sportom, šetaj i san će doći sam od sebe.

Photo: Pexels

Komfor

Ključno je da imaš dovoljno mesta za sebe. Udobni jastuci i dušek će svakako doprineti tome da ti bude udobnije i da se osećaš bolje.

Prazan stomak

Organizmu neće prijati ukoliko pre spavanja obilno jedeš. Poslednji obrok završi najmanje dva sata pre odlaska u krevet.

Zabava pre spavanja

Naučnici su potvrdili da čitanje knige ili magazina utiče na bolji san. I bez strašnih stvari! Gledanje horor filma samo će te učiniti nervoznom.

Dremanje i buka

Ukoliko želiš da se naspavaš tokom noći, nemoj da dremaš preko dana. Takođe, važno je da naučiš da ignorišeš eventualnu buku sa ulica.

Photo: Pexels

Brojanje

Ne moraju to da budu “ovce”, nismo deca, ali brojanje bilo čega pre spavanja ujednačava ritam srca i pomaže pri kvalitetnom spavanju.

Autor: J.P.

Photo credit: Pixabay, Pexels

Advertisements

One thought on “ZA BESPREKORNO JUTRO: Mini vodič za beauty sleep

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s