Izvajano telo: Najbolje vežbe za ravan stomak

S obzirom na to da se leto bliži, sve se trudimo da izgledamo što bolje. Bez vežbanja, teško da ćete imati telo kakvo želite. Uglavnom, stomak je kritična tačka svake žene i na to se i fokusiramo kada želimo da smršamo.

Predstavljamo vam najefikasnije vežbice za ravan stomak.

Vežbe za gornji deo stomaka

Lezite na pod, noge savijte u kolenima. Ruke stavite na potiljak i polako odižite lopatice od poda. Dobro je uraditi petnaest trbušnjaka u tri serije.

Još jedna od odličnih vežbi za gornji deo stomaka – podignite noge da budu u ravni sa kukovima i prekrstite ih. Ruke su u ravni sa telom, ispružene. Gledajte ispred sebe. Sve što je potrebno jeste da gibate rukama, brzim pokretima jer to stvara opterećenje koje će vaš stomak dovesti do savršenstva.

Vežbe za bočne delove stomaka

Jedna noga savijena je u kolenu, a druga peta je na kolenu. Ispružite jednu ruku, a drugu stavite iza glave. Laktom savijene ruke dodirujte suprotno koleno. Ukoliko ne možete skroz da dodirnete koleno, nije važno. Efikasna je u svakom slučaju.

Sećate li se vežbe “bicikl” koju smo svi radili na času fizičkog u školi? Obe ruke su iza glave. Noge naizmenično savijate u kolenima, kao kad vozite bicikl. Laktovima dodirujete suprotno koleno.

Vežbe za donji deo stomaka

Ruke su ispod zadnjice, jedna noga je gore, druga ispružena. Naizmenično podižite i spuštajte noge. Ne zaboravite na kraju ove vežbe da istegnete telo.

Uz svakodnevno vežbanje, rezultati neće izostati. Budite uporne!

 

Autor: Zorana Puretić

Photo credit: Pexels, Screenshot

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s