Kako sam preživela tri dana bez interneta

Koliko među vama ima zavisnika, ali onih ozbiljnih zavisnika o internet?

Znam, znam, reći ćete – NE, JA NISAM ZAVISNIK! Dobro, ne osuđujem nikoga, to mi nije namera već da vam prenesem ono što se motalo meni po glavi ta tri dana. Verujte, sve je moguće ako želite, onako jako, a možda sam uspela da preživim zbog toga što sam imala prave ljude uz sebe? Hm… Možda.

Dan prvi!

Drugarica me je na ulasku u selo koje se nalazi blizu granice sa Bosnm i Hercegovinom upozorila: “Tamo nema Interneta, ako si mislila da “šeruješ”, “lajkuješ”, “taguješ” i ostale gluposti koje ti inače radiš!” Inače, moja drugarica nije zavisnik o netu poput mene.

Ušli smo u prelepo selo, na imanje jednog lokalnog budžovana, srce je počelo ubrzano da lupa… Dum, dum, dum… Ovo je predivno, pomislila sam u sebi ali… Kako da drugi znaju da sam ja tu gde jesam ako se ne tagujem, kako ću da znam da mi zavide na tome što sam ja baš tu, a oni tamo negde gde je manje lepo, ali ima interneta? Bezbroj pitanja mi se motalo po glavi.

Nema veze, preživeću, sešću pored kamina i piti Viljamovku ili možda Pelinkovac, videću nešto od toga. Pijem da zaboravim! Toliko lepote oko mene, a onaj lik koji mi stalno lajkuje fotografije neće moći da ih lajkuje, jer ih ja neću moći da ih podelim, ni ona rospija koja mi se predstavlja kao prijateljica takođe neće imati priliku da mi lajkuje (u sebi naravno hejtuje) fotkicu. Popij nešto!

Pala je noć, a moja veza s internetom je bivala sve dalja i dalja. Odoh ja na spavanje.

Photo: Pexels

Dan drugi!

Budim se iz dubokog sna. Interesantno, internet nije prvo na šta sam pomislila, već na jutarnju kafu kraj reke. Odlazim na obalu, nosim kafu sa sobom, palim cigaretu i gubim se u dubinama. Pomislim kako je divan prizor! Kada bih ga mogla podeliti s nekim! S*ANJE! PA KAKO KAD NEMAM INTERNET?! Miruj, popij još jedan gutljaj kafe i zapali još jednu cigaretu. Bolje mi je.

Drugarica zove – došao je budžovan čije smo imanje zaposeli (inače bacio je oko na mene, ali i ja na njega, samo ćutite da ne sazna niko). Naravno, kontate da mi internet nije bio na pameti. Imala sam zanimaciju ceo, celcijati dan. Pili smo šta smo stigli, družili se, zezali i ON je u jednom momentu pitao: “Kako izdržavaš bez neta?” Aaaaaaaaaaaaaa! Da li je realno da me to pita? Od svih pitanja koje si mogao postaviti baš si njega našao?! Možda mu je drugarica rekla da sam zavisnik. Nema veze, neće me isprovocirati.

Internet? Kome je do interneta kada je priroda divna, (i ti si divan, mislim se u sebi), sve je divno“, odgovorila sam mu prkosno. Nisam ni osetila kako je vreme proletelo, u pravom društvu naravno. Noć je pala, a mi smo se i dalje zezali i pili šta smo stigli. Negde pred zoru nas je stigao umor i dohvatili smo… Ne, ne, nije to što mislite. Dohvatili smo svako svoj krevet.

Photo: Pexels

Dan treći!

Ili bolje reći negde posle podne kada smo se svi dozvali pameti, pala je prva kafa, ona “jutarnja” koju smo prespavali. Smejali smo se, grohotno, prepričavali dogodovštine od prethodne noći, naravno one kojih smo se mogli setiti pošto je većina večeri bila u nekoj magli. Bilo je veoma loše vreme. Kiša je pljuštala za sve pare. A mi zagledani u kamin uživali smo u svakoj kapljici. Doručkovali smo, a zatim i otišli da se pakujemo. Neki su krenuli ranije a nekima je još uvek bilo teško da se vrate u realnost.

Ja sam jedna od njih. O moj bože, ponovo svi oni sivi, sumorni ljudi – osmeha bez. Ponovo ona ista kolotečina u koju odbijam da upadnem. I naravno opet društvene mreže i internet… Čekajte! INTERNET! Pa ja uopšte nisam ni pomislila na njega! Nemoguće!

Došla sam kući, poljubila majku ispričala joj ono što je bilo bezbedno da zna, a ostalo je Drina potopila.

E sada imate pravo samo jedan put da pogađate šta je ono što sam sledeće uradila.

Podelila sam moje divne fotkice na Facebook-u, jer ipak – ŽIVEO INTERNET I SVE NJEGOVE ČARI.

Photo: Pexels

Autor: M.I.
Photo credit: Pexels

Leave a Reply

