TRENIRAJ GDE GOD: Vežbe koje možeš da radiš uvek i da imaš super bikini telo

Vrelih 40 stepeni će stići veoma uskoro i krajnje je vreme da se posvetimo izgledu tela.

Kako nemamo vremena da treniramo svakodnevno, izdvojili smo nekoliko vežbi koje možeš da radiš bilo gde – na poslu, u prevozu, na ulici…

Stepenice – najbolji prijatelji

Izbegavaj lift i trudi se da uvek ideš stepenicama. Bićeš u boljoj kondiciji, a noge će izgledati bolje nego ikada.

Photo: Pexels

Sedenje

Tačno je da sedenje ne valja, ali samo ako ne radiš OVO:

– Dok sediš uvlači i puštaj stomak. Na taj način ćeš vežbati trbušne mišiće.

– Takođe, dok sediš, možeš i da stežeš i opuštaš mišiće gluteusa. Veruj nam da deluje!

– Sedenje ima još svojih prednosti. Dok si u sedećem položaju odiži noge sa poda. Zadrži ih malo u vazduhu i polako spusti. Na taj način ne vežbaš samo mišiće stomaka, već i leđa.

 

Autor: J.P.

Photo credit: Pexels

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s