Simone Manojlovich o modi i planovima: HAVE YOURSELF – tajna večnog stila

Simone Manojlovich poznata je modna dizajnerka iz Zagreba. Modom je počela da se bavi još kao studentkinja, a njena kolekcija za proleće/leto 2006. godine nagrađena je kao najoriginalnija. Nedavno je predstavila kreacije za jesen/zimu 2017/2018, a planira i snimanje kampanje u Italiji.

Pročitajte šta je rekla o modi danas i koji su njeni modni saveti.

Prvo veliko predstavljanje modnoj publici imali ste 2005. godine kolekcijom za jesen/zimu “Sea & stone” na Nedelji mode u Zagrebu. Koliko mislite da su se trendovi promenili od tada do danas?

Tako je, moje prvo predstavljanje bilo je tada, još kao student, na Fashion Week-u Zagreb. Paralelno sa političkim i ekonomskim promjenjama, mjenjaju se i modni trendovi. Mislim da je u proteklih deset godina najznačajnija promjena u modi fenomen društvenih mreža, te velika količina marketinga u prvom planu. Društvene mreže su najutjecajnije, agresivno nameću “što se mora” te tako s druge strane stvara krizu identiteta i manjak vlastite osobnosti. Sve se bazira na reintepretaciji stilova. Ono dobro – mnogima je olakšana komunikacija sa publikom, brza dostupnost putem medija. Ažuriraju se modne vijesti prije tiskanih medija.

Da li mislite da devojke u Vašem okruženju imaju smisla za modu? Šta biste im savetovale za leto kada je trend u pitanju? Šta je must have?

Titule “it” i “must have” pripisuju se mnogima i svemu, tako djevojke često slijepo prate nametnuto gdje ograničavaju sebe i vlastitu kreativnost. Stil se ne sastoji od praćenja trenda, već vlastite autentičnosti, onog što nas razlikuje od drugog. Svakako manjak ležernosti, neopterečenosti i prirodnosti. Biti prirodan je ključan faktor. No, susrećem se i sa mladim djevojkama koje imaju izražen senzibilitet za modu, balans svoje osobnosti sa mješavinom stilova. Znaju prilagoditi trend sebi i izdvajaju se iz mase.

Za ljeto bih savjetovala natural look, što jednostavnije, jeans nepravilno odrezanih nogavica, obični tshirt, ležerni pidžama look, slip haljine, nonšalantni bob, no make up.
Must have? Ne volim tu reč. “Have yourself“. Ako već moram izabrati neki komad, to je vojnička jakna, koju osobno volim.

Oduvek ste bili verni minimalizmu. Najnoviju kolekciju za jesen/zimu 2017/2018 godine definišete kao oblik komunikacije. Ona je mračna, jaka, neobična i avangardna. Šta Vas je inspirisalo da napravite takve kreacije?

Kolekcija je napravila nevjerojatan odaziv i otvorila mi mnoga vrata. Inspiracija za kolekciju Anhedonia f/w 17/18, bio je naglasak na zbilji današnjice, smanjeni užitak, prikrivanja stvarnih emocija: patnje,boli, rastrojenosti, depresije, zablude. Odmak od konzumerizma i lažnog sjaja. Okosnica jednog odnosa, vlastitog okruženja protkana melankolijom. Estetika minimalizma, čistoća kroja, jednostavnost, monokromnost.

Koje boje i materijali će biti popularni predstojeće jeseni i zime?

More crne, maslinasto zelena, metalik nijanse… Oversized odjelo muškog kroja koje nose i žene. Pamuk, kašmir, vuna, svila, traper… Nema pravila.

Kakvi su Vaši dalji planovi?

Kolekcija za ljeto 2018. je gotova. Potpuno drugačija od posljednje. U tijeku su pripreme za snimanje kampanje u Italiji. Svakako fokus na vanjsko tržište.

Autor: J.P.
Photo credit: Mario Jambrek, Maja Riznić, Z. Ferina

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s