Od totalne paranoje do besmislenih izgovora: Zašto mi se ne javlja?!

Koliko puta ste sebi postavili to pitanje? Drugaricama je već muka od toga da vam konstantno odgovaraju na njega. I nikad ništa pametno ne pomislite. Mislite na ono najgore. Evo o čemu prosečna devojka razmišlja kada joj se voljeni ne javi.

Totalna paranoja

– Ne. Ne. Ovo nije moguće, sigurno je sa nekom drugom
– Ma znala sam, na ručku je s onom koleginicom s posla. Da, da, ona plavuša koja mu se nabacuje otkako je počela da radi s njim
– Uroljao se kao majka i sada ne može da mi se javi zato što su njegovi pipci oko one prsate konobarice
– Ovo moje srce neće izdržati, upoznao je neku devojku u kafiću i odveo je u stan, zašto bi mi se javljao

Za malo manje frikove

– Možda je u gužvi na poslu
– Definitivno je s ortacima na pivu
– Ne čuje telefon, na vibraciji je, a on je na važnom sastanku.
– Možda je zaboravio telefon u stanu

Za one koji su izgubili dodir sa realnošću

Prvi i jedini izgovor je sledeći: Taman je želeo da mi se javi, ali ga je sprečila WC šolja u koju je telefon upao u momentu kada je krenuo da mi odgovori na poziv ili napiše poruku.

I tako…

Photo: Pexels

Naravoučenije priče – što manje razmišljate o tome zašto vam se ne javlja, manje će vas boleti glava. Da ne biste upali u paranoju i smišljali idiotske izgovore i opravdanja za vaše verne momke i muževe, jednostavno, kada vam se ne javi idite u šoping ukoliko vam je bila plata ili izvedite drugarice na piće… A onda neka se on pita!

Autor: M.I.
Photo credit: Unsplash, Pexels

Leave a Reply

