PRESTANITE ODMAH: Veoma slana hranu koju morate ODMAH da izbacite

So je začin koji, ukoliko se doda u hranu u pravoj meri, može značajno da poboljša ukus. Ipak, u prekomernoj meri, može veoma loše da utiče na zdravlje. Mnoge asocijacije predlažu unos soli ne više od 2,300 miligrama dnevno, dok osobama koje imaju neki zdravstveni problem saveruju ne više od 1,500 miligrama.

So može da uzrokuje visok pritisak, koji može da doprinese bolestima srca. Ovu hranu morate da izbegavate ukoliko želite da smanjite unos soli u organizam:

Supa iz kesice

Jednostavno se priprema, ali nije zdrava. Puna je soli koja se dodaje kako bi ukus bio bolji. Znamo da oduzima mnogo vremena, ali ipak napravite domaću supu.

Photo: Pixabay

Mesne prerađevine

Verujemo da volite hot dogove, ali to nije ona doza proteina koju želite da unesete u ogranizam. Jedite piletinu, svinjetinu i bićete mnogo izdraviji.

Povrće

Ukoliko kupujete zamrznuto povrće. savetujemo vam da birate najobičnije, a da izbegavate ono u sosu ili sa začinima. Sigurno ima previše soli u sebi.

Autor: J.P.

Photo credit: Pixabay

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s