Nova kampanja Simone Manojlovich: Kolekcija Circle 23 proleće/leto 2018

Anti glamur, individualan senzibilitet, revolt.
Odeća poetično, slobodno obavija telo.

Fluidno, nežno, čisto, bez ulepšavanja. Kombinacija odevnih komada bez pravila, od svilene haljine do pocepanog jeansa. Ludost vlastite kreativnosti prenesena na odeću za svaki dan, odlazak na izlozbu, žurku,pomalo alternativni prizvuk.

Više o Simone Manojlovich pročitajte OVDE.

Samouverenost u vlastite ideale, talenat, poruke su ove kolekcije. Filozofija modernog doba koja nameće nepostojeće savršenstvo potpuno je odbačena, duh 90-tih odzvanja. Vlastita sloboda prezentovana kroz odevni stil. Stvarnost i ogoljenost bez šablona. Oblikuje nas ono što slušamo i čitamo. Obmana-često je refleksija današnjeg društva. Kontraverza, reakcija, različitost, fantazija, ljubav prožimaju se kolekcijom Circle23.

Osobe bez etiketa i ispred norme. Ispred trenda sa svojim zamišljenim idejama stvaraju novi stil. Atipičnost. Nekonvencionalan i neočekivan pristup odevanju. Uznemirena privlačnost. Alternativni put, van linije. U svakoj kolekciji akcenat je na artističkom konceptu i stavu. Što se tiče boja za naredno leto-apsolutna plava. Moćna, snažna, nepredvidiva…

Bitno mi je da modeli imaju jaku osobnost, različiti tipovi ljepote, uvijek su me privlačile supkulture i underground, inspiriraju me oni koji su kao sa druge galaksije.
Bilo mi je bitno prilikom snimanja da se prenese željena atmosfera kolekcije iskrena i sirova, modeli odsutna pogleda koji nisu namješteni, daleko od dosadne ideje ljepote.
Htjela sam izbjeći dojam uljepšavanja koristeći izgužvane, razderane materijale. U samom radu bitno mi je da se estetika ljudi s kojima radim i mene poklapa. Jako sam zadovoljna obavljenim snimanjem u Beogradu, rekla je Simone.

Opis: Newad
Fotografije: Aleksandar Savić
Modeli: Jelena Gajić,vTijana Vimić,vMilan Savić
Asistent: Kristina Bijelić

Leave a Reply

